A világon a legjobban fizető üzlete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NE higgy annak aki azt mondja:"NEM VAGY RÁ KÉPES!"
Ha van egy álmod,ne mondj le róla
Ha valki nem tud valamit, azt szeretné, hogy Te sem tudnád!
HA AKARSZ VALAMIT:  TEGYÉL ÉRTE.
ENNYI..............
MENÜ

Az első lépésnek, bármilyen meghívásnál a jelölt felé feltétlenül tükröznie kell a Lelkesedést és a Sürgősség érzetet.
A Top 20-as listádon lévő ismerőseidet rögtön hívd meg – az első 72 órában! A következő kérdések valamelyikével
kezdődjön a meghívásod:
• „Megtaláltam a következő aranybányát! Kíváncsi vagy arra, hogy hogyan tudnád megvalósítani minden álmodat?”
• „Olyan embernek tartod magad,
aki többre vágyik, mint amivel
jelenleg rendelkezik? És hajlandó is
lennél érte tenni?”
• „Ha a jövedelem megfelelő
lenne számodra és beleférne
a te napirendedbe is, akkor
nyitott lennél, hogy belenézz
egy nyereményes üzleti
koncepcióba?”
• „Önmagában a jelenlegi munkád
vagy vállalkozásod biztosítja-e
számodra azt a bevételt,amit
elterveztél és akartál?”
• „Hallottál már a Talk Fusion cégről?”
• „Jelenlegi jövedelmed mellett,
megérne rászánnod hetente
néhány órát, hogy saját
vállalkozásba kezdj?”
Egy NAGYSZERŰ kérdés, amit feltehetsz az embereknek, az „Álom Kérdés”!
„Ha annyi pénzed lenne, mint amennyit mindig is szerettél volna és ehhez szabadidő is párosulna, mennyivel lenne
más az életed?” Tarts egy rövid szünetet, és utána tedd fel a Jelöltednek a következő kérdéseket:
• „Ugyanabban a házban élnél?”
• „Ugyanazt az autót vezetnéd?”
• „Többet lennél szabadságon?”
• „Kifizetnéd a hiteltartozásaidat?”
• „Több lehetőséged nyílna adakozni, vagy
anyagi segítséget nyújtani olyan
személyeknek, akiknek előtte soha nem
tudtál?”
• „Több időt töltenél a családoddal, a
szeretteiddel és a barátaiddal?”
A Meghívás
Egy Jó Meghívás:
• Megtervezett, mégis komoly és őszinte
• Kihangsúlyozza, hogy milyen előnyei származhatnak a Jelöltednek
• Egyeztetett időpontja a lehető legkorábbi prezentacióra szóljon
• Egy nagyon erős sürgősség érzetet kelt
9
Az emberek közel 100%-a, akiket megkérdezel, azt fogja mondani, hogy nem tudják elérni az álmaikat azzal, amit
most csinálnak. Ezt be fogják ismerni. Ezzel valójában azt mondják, hogy nincs meg a megfelelő pénzügyi eszközük
arra, hogy elérjék az álmaikat.
Kérdezd meg tőlük: „Szeretnél tenni ez ellen valamit?” Kérdezd meg tőlük, hogy tudnának-e pár percet szánni
arra, hogy megismerkedjenek egy, az életüket megváltoztató pénzügyi lehetőséggel, amely segít az embereknek
valóra váltani az álmaikat. Aztán meséld el nekik egy Talk Fusion munkatárs sikertörténetét, és hívd meg őket egy
prezentáció megtekintésére, vagy ezen való részvételre.
„Az egyik üzlettársam <VEZETŐ NEVE> kapott egy hívást egy barátjától, aki mesélt neki
egy hihetetlen pénzkereseti lehetőségről. Kilakoltatás előtt állt, és mint sokunknak, sürgősen
pénzre volt szüksége. Nem volt veszteni valója. Így megnézett egy nagyon rövid online
prezentációt és annyira izgatott lett a lehetőségtől, hogy így szólt a feleségéhez: „Az életünk
megváltozott.” Elkezdett felhívni mindenkit, akit csak ismert és szólt nekik, hogy nézzék
meg ugyanazt a rövid prezentációt. Hat héten belül kifizette az összes adósságát, és jó úton
haladt egy 6 számjegyű jövedelem felé.
„A következő bemutató <pl. 10-kor> kezdődik és egyből érteni fogod, hogy miért is vagyok ilyen
izgatott. Sok embert meghívok ugyanarra a prezentációra és az első, aki „igen”-t mond, ő lehet az,
akinek a többiek a pénzt keresik. (Ez hatást gyakorol rá, hogy részt vegyen a legközelebbi
prezentáción.) Számíthatok Rád, hogy csatlakozol a <pl. 10 órási> prezentációra?
(Küldd el nekik a soron következő prezentáció linkjét!)
Tipp: Jó, ha a többi vezető siker sztoriját is ismered, így tudsz a történetek közül választani.
A kapcsolati marketing iparágban egy amatőr 10 jelöltet hív meg, hogy megnézze vagy részt vegyen egy
prezentáción és ebből csak 1 vagy 2 jön el. Egy igazi profinál ez 8-9 a tízből. Azok a profik, akik kifejlesztik
a meghívási képességeiket, nagy résztvevői számmal
büszkélkedhetnek. Akik nem gyakorolják, alacsony válaszarányra
számíthatnak.
A jó hír az, hogy a meghívási képesség - csak úgy, mint bármilyen
más képesség - gyorsan fejleszthető, ha elkötelezed magad, hogy
megtanulod a „Hogyant”.
Van egy nagyszerű mondás az üzleti világban, különösképpen a
kapcsolati marketingben. Így hangzik: Nem tudsz jobbá válni és
jónak is tűnni egyszerre.
Először, utoljára és mindig, gyakorolnod kell. Ezután ALKALMAZNOD KELL amit megtanultál a gyakorlatban. Majd
még többet kell gyakorolnod. Egyszerűnek hangzik, de nem mindenki hajlandó megtenni. Ők csak „próbálgatják” a
dolgokat ... és ha nem megy valami jól ... abbahagyják. Miközben a mi iparágunkban a sikeres emberek
kitartóak voltak ... még többet gyakoroltak ... és jobbá váltak.
Na most figyelj! Az első közelítésed a jelöltjeid felé nem lesz a legjobb. Lazíts! Nem is várható ez el. Ez így
rendben is van. Mindig emlékezz erre: ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a vállalkozásban, az út a gyakorláson
keresztül vezet ... jobb és jobb leszel ... és ne add fel még akkor sem, amikor már mások feladják és abbahagyják!
A hatékony meghívás
90%-a a lelkesedés
10
Előnyök „kontra” jellemzők
Amikor az üzleti lehetőségről beszélsz, beszélj a termék időzítéséről és ne a termék jellemzőiről vagy
funkcióiról.
A NAGY HIBA ami elő szokott fordulni az új munkatársaknál, amikor meghívnak, az az, hogy a termék
jellemzőit és funkcióit vázolják fel ahelyett, hogy a termék IDŐZÍTÉSÉRŐL beszélnének. Ahelyett, hogy
a „videó tömörítés technikájáról”, vagy egyéb termék jellemzőkről beszélnek amikor meghívnak a Lehetőség
prezentációjára, vagy be szeretnék sorolni a jelöltet a Lehetőségbe, az IDŐZÍTÉSRŐL kellene beszélniük és arról,
hogy miért PONT MOST jött el ennek az ideje, hogy ebben részt vegyenek.
Itt egy példa arra, hogy a „PONT MOST” miért fontos: A Talk Fusion Video e-mail terméke
megváltoztatja, ahogy az emberek kommunikálnak. A kommunikáció történelme a rádióval kezdődött, a kimondott
szó volt az elfogadott. Aztán jött a televízió, ami képet
is adott a kimondott szóhoz. Ezután jött az e-mail,
az írott szó és most megérkezett a Video e-mail, ami
egyszerűen videót társít az e-mailhez. Ez egy teljesen
új termék kategória!
Azok az emberek, akik MOST csatlakoznak SIKERES
ÚTTÖRŐI lesznek csakúgy, mint a repülőgép, televízió
és más világot megváltoztató találmány megalkotói,
amit az emberek akkor újnak tartottak „saját korukat
megelőzőnek”, de mára már az élet szükséges részei.
Látod a különbséget? Így tudod az IDŐZÍTÉST előtérbe helyezni és ezzel felhasználni a SÜRGŐSSÉG érzését,
ezzel lelkesedést keltve a jelöltedben.
Koncentrálj a tanulásra, hogyan válj „profi meghívóvá”:
• A jó meghívás csupán1-2 perces
• Ne próbáld meg a teljes Lehetőséget elmagyarázni -
engedd, hogy a szponzorod segítsen
• Végezd egyszerűen - a csapatod azt fogja tenni, amit te
EMLÉKEZTETŐ: Minél többet gyakorolsz, annál jobbá válsz.
NAGYON FONTOS! A legjobban keresők mindig megbizonyosodnak arról, hogy a csapatuk
tudja, hogyan kell megfelelően meghívni. Az üzlettársaidat támogatni olyan, mint amikor
kisbabád van. A kisbaba nem tud magától megtanulni járni és beszélni. Tanítani kell. A
legjobban keresők legalább az első 20 meghívásnál ott vannak az új munkatárssal, hogy
segítsenek neki elérni a Bronz szintet. Ha gyorsabban akarsz duplikálni, segíts a csapatodnak
az első 20 meghívásban. Ha így teszel, egy jó indulást biztosítasz az új munkatársad számára.
Azoknak nem lesz jutaléka, akik azt feltételezik, hogy az új munkatárs „majd magától kitalálja”.
Soha ne feltételezz semmit!
Ha meghívsz embereket, de ők mégsem nézik meg a prezentációt, állj le és kérj segítséget a
szponzorvonaladtól, mert a meghívásodat tökéletesíteni kell. Az üzlet a sikeres meghívással
kezdődik.
Válj profi meghívóvá...
Minél többet gyakorolsz,
annál jobbá válsz.

 

Szavazás

Milyennek találod az üzletet?
Elmegy.....
Tetszik!!!!!
Csodálatos!
Nagyszerű
Láttam már jobbat is.........
Asztali nézet